Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979
Назва: | Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту |
Автори: | Левко, Ганна Василівна Кобаль, Василь Іванович |
Ключові слова: | обдарованість творчість креативність етапи експерименту |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Левко Г.В. Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту / Г.В. Левко, В.І. Кобаль //Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : В.І. Кобаль (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2016. С. 29-31 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Determination_of_the_level_of_giftedness-(creativity)_and_creativity_of_thinking_of_students_of_3-4_grades_at_the_ascertaining_stage_of_the_experiment.pdf | Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту | 857.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.