Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5975
Title: | Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу |
Authors: | Деяк, М.М. |
Keywords: | педагогічні технології педагогічна майстерність майбутні вчителі іноземна мова компетентнісний підхід |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Мета дослідження полягає у забезпеченні ефективності формування педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу шляхом упровадження педагогічної технології. Відповідно до поставленої мети визначено такі задачі дослідження: 1. З урахуванням результатів аналізу педагогічної теорії і практики підготовки майбутніх учителів іноземної мови. 2. Визначити основні дефініції дослідження та особливості їхньої педагогічної майстерності. 3. Визначити структуру, удосконалити критерії, показники та визначити стан сформованості педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови. |
Description: | Деяк, М. М. Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / М. М. Деяк ; наук.кер. Б.В. Барчі. – Мукачево : МДУ, 2019. – 89 с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5975 |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_ technology_ of_ forming_pedagogical_ skills _of _future _foreign_ language_ teachers _on_ the _basis_ of _competence _approach.pdf | Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.