Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T12:16:43Z-
dc.date.available2020-04-23T12:16:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932-
dc.descriptionГаврилець О. В. Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.233-234en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectтехнології дослідженняen_US
dc.subjectмотиваційний комплексen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Technologies_of_research_of_the_motivational_complex_of_consumers_in_the_marketing_system.pdfТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу736.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.