Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Название: Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: технології дослідження
мотиваційний комплекс
споживачі
маркетинг
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.233-234
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Technologies_of_research_of_the_motivational_complex_of_consumers_in_the_marketing_system.pdfТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу736.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.