Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Title: Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: технології дослідження
мотиваційний комплекс
споживачі
маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Технології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науковопрактичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол.ред. Т.Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.233-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5932
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Technologies_of_research_of_the_motivational_complex_of_consumers_in_the_marketing_system.pdfТехнології дослідження мотиваційного комплексу споживачів в системі маркетингу736.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.