Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5859
Назва: Особливості формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до маркетингової діяльності
Автори: Кушнір, Іван Іванович
Ключові слова: готовність майбутніх керівників
навчальні заклади
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Кушнір І. І. Особливості формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до маркетингової діяльності / І. І. Кушнір // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : Т. Д. Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. – С.113-114
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5859
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ formation_of _readiness_ of_ future_ heads _of _educational _institutions _for _marketing _activity.pdfОсобливості формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до маркетингової діяльності653.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.