Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-07T11:42:36Z | - |
dc.date.available | 2017-12-07T11:42:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584 | - |
dc.description | Атрощенко, Т. О. Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів початкової школи: методичні рекомендації до вивчення спецкурсу для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього ступеня "магістр" / Т. О. Атрощенко. - Мукачево : РВВ МДУ, 2017. - 24 с. | en_US |
dc.description.abstract | У методичних рекомендаціях представлено матеріали до вивчення спецкурсу «Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи» для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього ступеня магістр. Зміст видання розрахований для викладачів, аспірантів та студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів початкової школи: методичні рекомендації до вивчення спецкурсу для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітнього ступеня "магістр" | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Enthalten in den Sammlungen: | Методичні рекомендації |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Atroshchenko T.O. Teoriya i praktyka.pdf | Теорія і практика формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів початкової школи | 594.7 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.