Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5797
Назва: Роль ситуативно орієнтованої педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови
Автори: Сідун, Мар'яна Михайлівна
Ключові слова: педагогічна практика
майбутній вчитель іноземної мови
педагогіка
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Сідун М. М. Роль ситуативно орієнтованої педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / М. М. Сідун // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.368-370
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5797
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_situationally_oriented_pedagogical_practice_in_the_preparation_of_future_foreign_language_teacher.pdfРоль ситуативно орієнтованої педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови629.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.