Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/572
Назва: Особливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: соціальна ситуація розвитку
внутрішня позиція
позитивна мотивація
зовнішня та внутрішня мотивація
навчальна діяльність
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Випуск 45
Частина 3
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні засади розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання; розкрито структуру та зміст навчальної мотивації у дітей старшого дошкільного віку; охарактеризовано умови внутрішнього мотивування процесу виховання і навчання дошкільника.
Опис: Іванова, В. В. Особливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка / В. В. Іванова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія : Збірник статей. - Ялта : РВВ КГУ, 2014. - Випуск 45. Частина 3. - С.307-313.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
03.pdfОсобливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка540.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.