Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/572
Назва: | Особливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | соціальна ситуація розвитку внутрішня позиція позитивна мотивація зовнішня та внутрішня мотивація навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Серія/номер: | Випуск 45 Частина 3 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні засади розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання; розкрито структуру та зміст навчальної мотивації у дітей старшого дошкільного віку; охарактеризовано умови внутрішнього мотивування процесу виховання і навчання дошкільника. |
Опис: | Іванова, В. В. Особливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка / В. В. Іванова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія : Збірник статей. - Ялта : РВВ КГУ, 2014. - Випуск 45. Частина 3. - С.307-313. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/572 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
03.pdf | Особливості розвитку позитивної мотивації дошкільників до навчання в умовах дитячого садка | 540.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.