Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмашій, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2020-04-14T15:26:19Z-
dc.date.available2020-04-14T15:26:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5722-
dc.descriptionАлмашій І. І. Соціально-психологічні характеристики поєднання економічної та екологічної культури при викладанні "Економічної психології" / І. І. Алмашій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.11-14en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто поєднання соціально-психологічних характеристик поєднання економічної та екологічної культури при викладанні «Економічної психології». В ході вивчення дисципліни «Економічна психологія» для спеціальності «Психологія» ОС «Бакалавр» впровадження елементів екологічної культури спрямовується для вивчення наступних тем: економічна психологія (еволюція, роль і місце в суспільстві); економічна свідомість; ставлення людини до власності; фінансова психологія; психологічне значення грошей (споживання, поведінка споживача); загальні засади психології підприємництва; психологічні теорії підприємництва; психологія особистості підприємця; типи підприємців; психологія підприємницької діяльності; психологія підприємницької організації; психологія управління рекламною діяльністю підприємства. Управління навчальним процесом проводять з дотриманням наступних соціально-психологічних характеристик групи. Основу реалізації екологоспрямованої освіти, а саме формування екологічної культури молоді покладені розглядається з врахуванням трьох компонент: інформаційну компоненту (висвітлюється у лекційному матеріалі і встановлює чіткі зв’язки між результатами економічної діяльності та параметрами природного середовища; мотиваційно-ціннісну компонент (впровадження екологовідповідних результів економічної діяльності як основи сприйняття цих результатів в суспільстві і навпаки несприйняття соціумом природозагрозливих підходів, навіть якщо спостерігається висока економічна ефективність); поведінково-діяльнісна компонента (висвітлення природовідповідної моделі поведінки і діяльності в економічних процесах можливо організовувати на науково практичних семінарах). Наведено приклади поєднання аудиторної роботи при викладанні дисципліни «Економічна психологія» та науково-практичних семінарів з напрямів дослідження екологічної та економічної психології, які проводилися товариством молодих науковців, студентів, аспірантів, докторантів «Наука майбутнього» Мукачівського державного університету за тематиками: «Психологічний портрет підприємця», «Екологічний та енергетичний менеджмент». Наголошено, що в різких соціально-економічних змін «в економіці рівно стільки стало економіки, скільки в ній психології». Оскільки реалізація вмінь і навичок економічної психології відбувається не лише в системі «Людина-Людина», а також в системі «Людина-Природа». Тож є актуальним викладання дисципліни «Економічнана психологія» з дотриманням принципу природоцентризму.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectекономічна психологіяen_US
dc.subjectекологічна культураen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.titleСоціально-психологічні характеристики поєднання економічної та екологічної культури при викладанні "Економічної психології"en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Socio-psychological _characteristics_ of _the _combination_ of _economic _and_ ecological_ culture_ in _teaching _Economic _Psychology.pdfСоціально-психологічні характеристики поєднання економічної та екологічної культури при викладанні "Економічної психології"966.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.