Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Тетяна Йосипівна-
dc.contributor.authorДрозд, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T21:24:58Z-
dc.date.available2020-04-13T21:24:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5686-
dc.descriptionТовт Т. Й. Напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств / Т. Й. Товт, Н. В. Дрозд // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(12). - С.80-85en_US
dc.description.abstractЗ розвитком технологій актуальною є проблема пошуку сучасних прогресивних інструментів для ефективної діяльності підприємства та управління усіма його процесами. З цією метою розглянуто напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємства. У процесі дослідження, були використані такі загальні та специфічні наукові методи дослідження: системний підхід, методи логічного узагальнення та порівняння, наукова абстракція, методи синтезу та аналогій. Методологічну базу дослідження склали наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, аналітичні матеріали з проблеми дослідження. У статті надається теоретичне обґрунтування сутності крауд-технології як економічної категорії. Доведено, що крауд-технології пов’язані з організацією та використанням результатів діяльності спільнот, а також інших неструктурованих груп у мережі Інтернет, на основі соціальної взаємодії учасників даних співтовариств. У результаті проведеного дослідження визначено основні напрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств, зокрема краудсорсинг, краудфандинг, краудмаркетинг, краудворкінг, краудрекрутинг та ін. Краудсорсинг це сучасний ефективний управлінський інструмент, який дозволяє використовувати знання працівників, клієнтів та партнерів для вирішення актуальних бізнес-проблем. Краудфандинг як колективне фінансування означає співпрацю людей, які добровільно об’єднують свої гроші чи інші ресурси разом. Краудмаркетинг передбачає управління мережевими співтовариствами в Інтернеті. Краудворкінг це виконання платних, короткотермінових завдань, що передаються через інтернет-платформи або смартфон. Краудрекрутинг це технології пошуку персоналу в соціальних мережах. На підставі узагальнень літературних джерел та чинної практики, обґрунтовано переваги та недоліки їх використання як для великих промислових підприємств, так і для підприємств середнього та малого бізнесу, а також для самих учасників краудсорсингового проекту. Наведене дослідження розширює знання про сутність, значення та преваги від застосування крауд-технологій на промислових підприємствах для підвищення конкурентоздатності та оптимізації їх функціонування. Ця стаття може бути корисною для менеджерів різних рівнів, які займаються впровадженням крауд-технологій у діяльності підприємств, як сучасних інструментів управління в контексті «відкритих інновацій».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкрауд-технологіїen_US
dc.subjectкраудсорсингen_US
dc.subjectкраудфандингen_US
dc.subjectкраудмаркетингen_US
dc.subjectкраудворкінгen_US
dc.subjectкраудрекрутингen_US
dc.subjectуправління співтовариствамиen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleНапрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Directions_ of _application _of crowd-technologies_ in _the _activity _of _enterprises.pdfНапрямки застосування крауд-технологій у діяльності підприємств951.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.