Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5661
Название: Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації
Авторы: Рега, Марина Георгївна
Шпеник, Д. А.
Ключевые слова: інвестиційний маркетинг
складова інвестиційного маркетингу
маркетингові інструменти
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Рега М.Г. Інвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації / М.Г. Рега, Д.А. Шпеник // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 21-22 березня 2017 р. – Мукачево: Мукачівський державний університет. – С. 178-181
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5661
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Investment_marketing_as_an_effective_mechanism_in_a_crisis_economic_situation.pdfІнвестиційний маркетинг як дієвий механізм в кризовій економічній ситуації631.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.