Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5465
Назва: Значення конструктивної діяльності у становленні особистості дошкільника
Автори: Гербер, С. М.
Попович, Оксана Михайлівна
Ключові слова: конструктивна діяльність
становлення особистості дошкільника
соціальна та психологічна адаптація
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Гербер С. М. Значення конструктивної діяльності у становленні особистості дошкільника / С. М. Гербер, О. М. Попович // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.86-88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5465
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_value_constructive_activity_becoming_preschooler.pdfЗначення конструктивної діяльності у становленні особистості дошкільника655.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.