Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorЯрема, А. В.-
dc.date.accessioned2020-04-05T13:10:43Z-
dc.date.available2020-04-05T13:10:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443-
dc.descriptionБора Н.Ю. Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством / Н.Ю. Бора, А.В. Ярема // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.305-308en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетинговий аудитen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleРоль маркетингового аудиту в системі управління підприємствомen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_audit_in_the_enterprise_management_system.pdfРоль маркетингового аудиту в системі управління підприємством659.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.