Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Назва: Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Ярема, А. В.
Ключові слова: маркетинговий аудит
підприємство
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н.Ю. Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством / Н.Ю. Бора, А.В. Ярема // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.305-308
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_marketing_audit_in_the_enterprise_management_system.pdfРоль маркетингового аудиту в системі управління підприємством659.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.