Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Titel: Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Ярема, А. В.
Stichwörter: маркетинговий аудит
підприємство
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бора Н.Ю. Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством / Н.Ю. Бора, А.В. Ярема // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.305-308
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_role_of_marketing_audit_in_the_enterprise_management_system.pdfРоль маркетингового аудиту в системі управління підприємством659.39 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.