Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Title: Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Ярема, А. В.
Keywords: маркетинговий аудит
підприємство
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Бора Н.Ю. Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємством / Н.Ю. Бора, А.В. Ярема // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.305-308
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5443
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_audit_in_the_enterprise_management_system.pdfРоль маркетингового аудиту в системі управління підприємством659.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.