Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Название: Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т.А.
Ключевые слова: маркетингова цінова політика
діяльність підприємств
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Бора Н.Ю. Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах / Н.Ю. Бора, Т.А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.302-304
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_and_importance_of_marketing_pricing_policy_in_the_process_of_enterprise_activity_in_modern_conditions.pdfРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах654.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.