Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5441
Назва: Особливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Бундзяк, Л. В.
Ключові слова: маркетингові заходи
конкурентоспроможність підприємств
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Особливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні / Н.Ю. Бора, Л.В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.299-301
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5441
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_the_use_of_marketing_measures_to_improve_the_competitiveness_of_enterprises_in_Ukraine.pdfОсобливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в Україні654.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.