Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.available | 2007-07-19T07:01:01Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.issn | 2078-2128 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | емпатія | en_US |
dc.subject | емпатійне ставлення | en_US |
dc.subject | модель учня | en_US |
dc.subject | навчальні взаємини | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | емпатійні властивості | en_US |
dc.subject | емпатійні моделі | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
02_Shcherban.pdf | Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня | 201.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.