Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Назва: Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: емпатія
емпатійне ставлення
модель учня
навчальні взаємини
навчальне спілкування
емпатійні властивості
емпатійні моделі
Дата публікації: 2010
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
ISSN: 2078-2128
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
02_Shcherban.pdfПсихологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня201.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.