Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Название: Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключевые слова: емпатія
емпатійне ставлення
модель учня
навчальні взаємини
навчальне спілкування
емпатійні властивості
емпатійні моделі
Дата публикации: 2010
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
ISSN: 2078-2128
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
02_Shcherban.pdfПсихологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня201.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.