Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorМаксютова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-02T09:13:32Z-
dc.date.available2020-04-02T09:13:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337-
dc.descriptionЗарічна О. В. Квінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства / О. В. Зарічна, О. В. Максютова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України : збірник тез доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції ( Мукачево, 18 квітня 2018 р.). – Мукачево, 2018. – С.126-128en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectквінтесенціяen_US
dc.subjectуправлінський маркетингen_US
dc.titleКвінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_quintessence_of_management_marketing_and_its_importance_in_activity_enterprise.pdfКвінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства645.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.