Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T06:32:56Z-
dc.date.available2007-07-19T06:32:56Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52-
dc.description.abstractУ монографії досліджується особливий вид взаємин між людьми — навчальне спілкування як зміна міжособових взаємозв’язків у системі суб’єкт- предмет-суб’єкт. Аналізуються методологічні засади теорії навчального спілкування з позиції системного підходу. Розглядаються психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності, його складові, що виявляються у навчанні. Розробляються умови рефлексивного навчання умінню розв’язувати педагогічні задачі, розкриваються механізми психічного розвитку людини. Дається характеристика видам управління навчанням, серед яких провідне місце посідає компетентність — система здібностей до спілкування вчителя, описуються стилі спілкування; розробляються теоретичні засади продуктивності навчального спілкування, яка визначається рівнем опанування вдатностей педагогів до навчального спілкування. Розглядаються найменш розвинуті у вчителів удатності — сугестивні та майєвтичні. Вчителям, студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам і тим, хто цікавиться проблемами психології спілкування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.titleПсихологія навчального спілкуванняen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
01_Shcherban_Monohrafiya.pdfПсихологія навчального спілкування2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.