Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52| Название: | Психологія навчального спілкування |
| Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
| Дата публикации: | 2004 |
| Издательство: | Київ |
| Краткий осмотр (реферат): | У монографії досліджується особливий вид взаємин між людьми — навчальне спілкування як зміна міжособових взаємозв’язків у системі суб’єкт- предмет-суб’єкт. Аналізуються методологічні засади теорії навчального спілкування з позиції системного підходу. Розглядаються психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності, його складові, що виявляються у навчанні. Розробляються умови рефлексивного навчання умінню розв’язувати педагогічні задачі, розкриваються механізми психічного розвитку людини. Дається характеристика видам управління навчанням, серед яких провідне місце посідає компетентність — система здібностей до спілкування вчителя, описуються стилі спілкування; розробляються теоретичні засади продуктивності навчального спілкування, яка визначається рівнем опанування вдатностей педагогів до навчального спілкування. Розглядаються найменш розвинуті у вчителів удатності — сугестивні та майєвтичні. Вчителям, студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам і тим, хто цікавиться проблемами психології спілкування. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52 |
| Располагается в коллекциях: | Монографії |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 01_Shcherban_Monohrafiya.pdf | Психологія навчального спілкування | 2.01 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.