Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Назва: Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Гоблик-Маркович Н. М. Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович // Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України: теорія, практика, інновації розвитку : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 березня 2018 року). – Мукачево, 2018. – С.9-10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Directions_of_formation_of_modern_marketing_strategy_of_development_of_the_enterprises_of_hotel_and_restaurant_business.pdfНапрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу753.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.