Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Название: Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Авторы: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія
готельно-ресторанний бізнес
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Гоблик-Маркович Н. М. Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович // Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України: теорія, практика, інновації розвитку : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 березня 2018 року). – Мукачево, 2018. – С.9-10
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Directions_of_formation_of_modern_marketing_strategy_of_development_of_the_enterprises_of_hotel_and_restaurant_business.pdfНапрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу753.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.