Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Titel: Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Autoren: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Stichwörter: маркетингова стратегія
готельно-ресторанний бізнес
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гоблик-Маркович Н. М. Напрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович // Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України: теорія, практика, інновації розвитку : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 березня 2018 року). – Мукачево, 2018. – С.9-10
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5258
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Directions_of_formation_of_modern_marketing_strategy_of_development_of_the_enterprises_of_hotel_and_restaurant_business.pdfНапрями формування сучасної маркетингової стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу753.68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.