Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаснюк, Вероніка Василівна-
dc.contributor.authorБоднар, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-20T21:50:31Z-
dc.date.available2020-03-20T21:50:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5222-
dc.descriptionГаснюк В. В. Педагогічні умови формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / В. В. Гаснюк, О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2 - С. 31-33en_US
dc.description.abstractУ статті окреслюється актуальність проблеми формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя та розкрито зміст представлених у дослідженні педагогічних умов формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Коротко охарактеризовано та виокремлено їх вплив на становлення висококваліфікованих педагогів-музикантів як важливої складової підвищення ефективності процесу підготовки вчителя музичного мистецтва у ЗВО.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectвокально-педагогічна компетентністьen_US
dc.titleПедагогічні умови формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical _conditions_ for_ the_ formation _of_ vocal _and_ pedagogical _competence_ of_ a _future_ music_ teacher.pdfПедагогічні умови формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва690.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.