Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52
Title: | Психологія навчального спілкування |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | У монографії досліджується особливий вид взаємин між людьми — навчальне спілкування як зміна міжособових взаємозв’язків у системі суб’єкт- предмет-суб’єкт. Аналізуються методологічні засади теорії навчального спілкування з позиції системного підходу. Розглядаються психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності, його складові, що виявляються у навчанні. Розробляються умови рефлексивного навчання умінню розв’язувати педагогічні задачі, розкриваються механізми психічного розвитку людини. Дається характеристика видам управління навчанням, серед яких провідне місце посідає компетентність — система здібностей до спілкування вчителя, описуються стилі спілкування; розробляються теоретичні засади продуктивності навчального спілкування, яка визначається рівнем опанування вдатностей педагогів до навчального спілкування. Розглядаються найменш розвинуті у вчителів удатності — сугестивні та майєвтичні. Вчителям, студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам і тим, хто цікавиться проблемами психології спілкування. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/52 |
Appears in Collections: | Монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
01_Shcherban_Monohrafiya.pdf | Психологія навчального спілкування | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.