Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorГоблик, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2020-03-18T13:19:16Z-
dc.date.available2020-03-18T13:19:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5194-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Розвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанні / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик // Міжнародний науковий журнал " Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ , 2019. - № 11(73). Том 1. - С. 46-49en_US
dc.description.abstractСьогодні професія психолога набуває все більшої популярності. Це детермінує зростання вимог до професійного навчання. Навчання у вузі це також і період формування молодої особистості, період розвитку якостей необхідних для майбутньої професії. Професійне навчання повинно забезпечити не тільки набуття професійних знань та умінь, але і формування якостей особистості які необхідні такому спеціалісту. Складність оволодіння професією психолога полягає в тому, що крім набуття знань, практичних навичок та вмінь, за час навчання необхідно здійснити величезну роботу зі становлення власної особистості та професійної ідентифікації. У професійній діяльності психолога поєднується професійне та особистісне. Тому особистісні якості утворюють основу професійної діяльності психолога. Дослідження розвитку психологічних характеристик особистості майбутнього психолога реалізовано тестуванням у процесі професійного навчання (на початку, та на завершення). У рeзультaті отримано стaтистично-знaчимі відмінності нa рівні р=0,05, зa шкaлaми: «Конкуренція», «Пристосування», «Співпраця», «Прийняття «Боротьби»», «Дружелюбний», «Покірний», «Мотивація», «Життєва установка», «Цілі», «Самовпевненість», «Самокерівництво», «Дзеркальне Я», «Самоцінність». Дані шкали характеризують розвиток якостей майбутніх психологів протягом професійного навчання. А саме, на початку професійного навчання характерними є: «Пристосування», «Покірний», «Цілі», «Дзеркальне Я». Для випускників мають вищі показники виокремлені шкали «Конкуренція», «Співпраця», «Прийняття боротьби», «Дружелюбний», «Мотивація», «Життєва установка», «Самовпевненість», «Самокерівництво», «Самоцінність». Зафіксовано суттєві зміни між зазначеними шкалами Ці зміни обумовлені майбутніми професійними функціями, які зможуть оптимізувати процес адаптації молодого спеціаліста. Отже, професійне навчання сприяє розвитку психологічних характеристик особистості, які є запорукою її професійної ідентифікації та самореалізації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectпрофесійне навчанняen_US
dc.subjectпрофесійна ідентифікаціяen_US
dc.subjectконфліктні ситуаціїen_US
dc.titleРозвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DEVELOPMENT_ OF_ PSYCHOLOGICAL_ CHARACTERISTICS_ OF _PERSONALITY_ IN_ PROFESSIONAL_ EDUCATION.pdfРозвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанні645.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.