Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5192
Назва: Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО
Автори: Черепаня, Наталія Іванівна
Брецко, Ірина Іванівна
Русин, Надія Михайлівна
Ключові слова: вихователі
мотиваційний компонент
самоосвітня діяльність
професійне зростання
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО. Уточнено суть поняття «мотив». Авторами встановлено, що професійне зростання майбутнього фахівця характеризується можливістю інтенсивного розвитку його особистості; прагненням вирішувати свої життєво важливі проблеми і досягати конкретних цілей як навчальної, так і професійної діяльності. Розкрито мотиваційний компонент самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів та види мотивації їх самоосвітньої роботи.
Опис: Черепаня Н. І. Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО / Н.І. Черепаня, І. І. Брецко, Н.М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.108-112
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5192
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_motivational_component_of_self-educational_activities_future_teachers_of_ZDO.pdfФормування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО760.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.