Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5189
Назва: Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти на початку ХХІ століття
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: педагогічна освіта
тенденції розвитку
модернізація
Дата публікації: 2015
Видавництво: Гнозис
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розвитку освіти на початку ХХІ століття, врахування впливу соціально–економічних трансформацій на модернізацію навчально–виховного процесу. Проаналізовано основні тенденції розвитку педагогічної освіти, серед яких гуманізація, інтеграція, демократизація, диференціація й індивідуалізація, неперервність освіти, диверсифікація змісту і форм педагогічної діяльності та інші.
Опис: Товканець Г. Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти на початку ХХІ століття / Г. Товканець // Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання : гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Гнозис, 2015. - С. 124-131
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5189
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trends_in_the_development_of_higher_pedagogical education_at_the beginning_of_the_21st_century.pdfТенденції розвитку вищої педагогічної освіти на початку ХХІ століття1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.