Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5181
Назва: Філософсько-світоглядні орієнтири в творчості Олександра Духновича
Автори: Малець, Олександр Омельянович
Малець, Наталія Богданівна
Гавришко, Сергій Гаврилович
Ключові слова: філософія
світогляд
педагогіка
просвітитель
інтелігенція
самосвідомість
єдність
спадщина
виховання
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається багатогранна діяльність О. Духновича як вченого, просвітителя, філософа, суспільно-політичного діяча на ниві розвитку освіти, науки і культури, захисту національних інтересів народу; його твори були своєрідним одкровенням у задушливій атмосфері денаціоналізаторської політики австрійських властей середини ХІХ ст. в тодішній Підкарпатській Русі. Авторами проаналізовано філософський аспект творчості О. Духновича, що сприяла вихованню інтелігенції, піднімала національну самосвідомість закарпатських русинів-українців, плекала ідею слов’янської єдності. З’ясовано, що філософсько-педагогічна спадщина будителя є невичерпним джерелом знань для становлення світогляду та патріотичного виховання в контексті інноваційних тенденцій сьогодення.
Опис: Малець О. О. Філософсько-світоглядні орієнтири в творчості Олександра Духновича / О. О. Малець, Н. Б. Малець , С. Г. Гавришко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.16-19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5181
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Philosophical_ and_ worldview_ milestones_ in _the_ works_ of_ Oleksandr_ Dukhnovych….pdfФілософсько-світоглядні орієнтири в творчості Олександра Духновича729.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.