Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175
Назва: Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії
Автори: Гарапко, Любов Іванівна
Ключові слова: педагогічна наука
педагогічна компаративістика
історіографія педагогічної науки
зарубіжна освіта
іншомовна освіта
зарубіжні країни
лінгвістика
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні вектори і тенденції розвитку історіографії української педагогічної науки з вивчення іншомовної освіти у зарубіжних країнах. Показано, що предметне дослідження цієї проблеми розпочалося у другій половині 1990-х рр., у 2004 – 2007 рр. значно посилилася увага до її вивчення, за наступного десятиліття відбувся справжній бум у науковому осмисленні означеного феномену. Це зумовило розширення тематичного спектру досліджень та посилення їхньої міждисциплінарної спрямованості.
Опис: Гарапко Л. І. Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії / Л. І. Гарапко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 1. - С. 204-208
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Foreign_ language_ education_ in_ foreign_ countries_ the_ main_ vectors_ of_ Ukrainian_ pedagogical _historiography.pdfІншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії747.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.