Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157
Назва: | Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями |
Автори: | Гавришко, Сергій Гаврилович Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | підготовка готовність майбутні вчителі початкових класів гіперактивні учні |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями. |
Опис: | Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Determination_current_state_readiness_elementary_school_teachers_organize_educational_work_with_hyperactive_students.pdf | Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями | 816.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.