Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157
Title: | Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями |
Authors: | Гавришко, Сергій Гаврилович Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Keywords: | підготовка готовність майбутні вчителі початкових класів гіперактивні учні |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями. |
Description: | Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Determination_current_state_readiness_elementary_school_teachers_organize_educational_work_with_hyperactive_students.pdf | Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями | 816.68 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!