Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5147
Titel: Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника
Autoren: Михайлова, Катерина Василівна
Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Волошин, Надія Петрівна
Stichwörter: особистість
гра
будівельно-конструктивні ігри
ігрова діяльність
керівництво іграми
сфери психічного розвитку
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті висвітлена проблема впливу будівельно-конструктивних ігор на формування особистості дошкільників та проаналізовано педагогічні умови організації та керівництва будівельно-конструктивними іграми як засобу формування особистості дошкільника. У будівельно-конструктивних іграх наявний величезний потенціал для повноцінного розвитку дитини. Вони сприяють самоствердженню дитини, розвитку наполегливості, прагненню до успіху, формують різноманітні мотиваційні якості. Під час ігор з будівельним матеріалом дошкільник отримує не лише задоволення, у нього формується здатність активно пізнавати світ, планувати і контролювати свою діяльність.
Beschreibung: Михайлова К. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна, Н. П. Волошин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.149-152
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5147
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Construction_ and _constructive _games_ as_ a _means_ of_ pedagogical_ influence _on_ the_ preschooler's _personality_ formation.pdfБудівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника765.54 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.