Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146
Назва: Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Василинка, Марія Іванівна
Майборода, Ірина Емільянівна
Ключові слова: пісочна терапія
інклюзивне середовище
освітня галузь «Мистецтво»
метод «sandplay»
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку.
Опис: Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ use_ of _sand _therapy_ in _the_ lessons _of_ the _educational _field_ Art_ in_ the _conditions_ of_ inclusion.pdfВикористання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії751.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.