Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2020-03-05T13:09:30Z-
dc.date.available2020-03-05T13:09:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086-
dc.descriptionГаврилець О. В. Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу / О. В. Гаврилець, І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.393-394en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectекологічний маркетингen_US
dc.subjectсоціально-етичний маркетингen_US
dc.titleЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Environmental_marketing_as_a_basis_for_the_implementation_of_the_concept_of_social_and_ethical_marketing.pdfЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу562.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.