Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Название: Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: екологічний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу / О. В. Гаврилець, І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.393-394
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Environmental_marketing_as_a_basis_for_the_implementation_of_the_concept_of_social_and_ethical_marketing.pdfЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу562.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.