Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorГаврилець, А. В.-
dc.date.accessioned2020-03-05T13:03:32Z-
dc.date.available2020-03-05T13:03:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085-
dc.descriptionГаврилець О. В. Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу / О. В. Гаврилець, А. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.391-393en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectзбут продукціїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectспоживчий попитen_US
dc.titleЗабезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ensuring_the_marketing_of_consumer_demand_products_on_a_marketing_basis.pdfЗабезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу569.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.