Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085
Название: Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Гаврилець, А. В.
Ключевые слова: збут продукції
маркетинг
споживчий попит
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Забезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу / О. В. Гаврилець, А. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.391-393
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5085
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ensuring_the_marketing_of_consumer_demand_products_on_a_marketing_basis.pdfЗабезпечення збуту продукції споживчого попиту на засадах маркетингу569.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.