Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5057
Назва: Формування маркетинг-міксу у сільському господарстві
Автори: Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: маркетинг мікс
сільське господарство
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Росола У. В. Формування маркетинг-міксу у сільському господарстві / У. В. Росола // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.359-360
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5057
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_marketing_mix_in_agriculture.pdfФормування маркетинг-міксу у сільському господарстві566.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.