Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4972
Назва: Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації
Автори: Котенко, Ганна Олександрівна
Ключові слова: маркетингові комунікації
обліково-аналітичний процес
інвестиційна привабливість підприємств
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних, організаційних та методичних положень, розробка практичних рекомендацій щодо побудови удосконаленої системи обліку та аудиту витрат на маркетингові комунікації, базуючись на сучасних викликах ринку щодо інформаційного забезпечення управління підприємством.
Опис: Котенко Г. О. Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації: магістерська дипломна робота ОС "Магістр" напр. підгот. спеціальності 076 "Облік і оподаткування" / Г. О. Котенко; наук. кер. М. В. Реслер. - Мукачево: МДУ, 2019. -98с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4972
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Accounting_and_audit_expenses_for_marketing_communications.pdfОблік та аудит витрат на маркетингові комунікації624.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.