Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Titel: Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції
Autoren: Кончович, Анастасія Тіберіївна
Stichwörter: лояльність споживачів
підприємства
конкуренція
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої лояльності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань: - визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у маркетингу взаємовідносин; - дослідити класифікацію основних типів лояльності; - розглянути основні підходи до визначення лояльності; - охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства; - провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-Каштан»; - запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер- Каштан».
Beschreibung: Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Managing_ consumer_ loyalty_ in_ a_ global_ competition.pdfУправління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»694.63 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.