Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Название: Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції
Авторы: Кончович, Анастасія Тіберіївна
Ключевые слова: лояльність споживачів
підприємства
конкуренція
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої лояльності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань: - визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у маркетингу взаємовідносин; - дослідити класифікацію основних типів лояльності; - розглянути основні підходи до визначення лояльності; - охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства; - провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-Каштан»; - запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер- Каштан».
Описание: Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Managing_ consumer_ loyalty_ in_ a_ global_ competition.pdfУправління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»694.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.