Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачур, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2020-02-27T08:40:00Z-
dc.date.available2020-02-27T08:40:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966-
dc.descriptionКачур П. О. Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / П. О. Качур; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 104с.en_US
dc.description.abstractМетою магістерської роботи є теоретико-методичне обґрунтування положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН» шляхом впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань:  теоретично узагальнити сучасні маркетингові підходи як сукупність незалежних концепцій;  визначити і обґрунтувати теоретичні положення клієнтоорієнтованих підходів підприємства на маркетингових засадах у сучасних суспільно-економічних умовах;  проаналізувати поточну кон’юнктуру й тенденції розвитку деревообробного виробництва України;  визначити особливості поведінки споживачів та провести аналіз якості обслуговування на підприємстві ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  здійснити діагностику особливостей клієнтоорієнтованого підходу до маркетингової діяльності на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  запропонувати концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  удосконалити методичний підхід до визначення оптимального рівня клієнтоорієнтованості підприємств ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  комплексно обґрунтувати організаційно-методичне забезпечення клієнтоорієнтованості на засадах маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectклієнтоорієнтованістьen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleРозвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингуen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Development _of_ enterprise _customer _orientation_ on _the_ principles_ of _marketing.pdfРозвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»957.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.