Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
Title: Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу
Authors: Качур, Павло Олександрович
Keywords: клієнтоорієнтованість
підприємства
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Метою магістерської роботи є теоретико-методичне обґрунтування положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН» шляхом впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань:  теоретично узагальнити сучасні маркетингові підходи як сукупність незалежних концепцій;  визначити і обґрунтувати теоретичні положення клієнтоорієнтованих підходів підприємства на маркетингових засадах у сучасних суспільно-економічних умовах;  проаналізувати поточну кон’юнктуру й тенденції розвитку деревообробного виробництва України;  визначити особливості поведінки споживачів та провести аналіз якості обслуговування на підприємстві ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  здійснити діагностику особливостей клієнтоорієнтованого підходу до маркетингової діяльності на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  запропонувати концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  удосконалити методичний підхід до визначення оптимального рівня клієнтоорієнтованості підприємств ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  комплексно обґрунтувати організаційно-методичне забезпечення клієнтоорієнтованості на засадах маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН».
Description: Качур П. О. Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / П. О. Качур; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 104с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development _of_ enterprise _customer _orientation_ on _the_ principles_ of _marketing.pdfРозвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»957.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.