Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4961
Назва: Впровадження маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки
Автори: Димчинко, Анастасія Тимофіївна
Ключові слова: зовнішні ринки
підприємства
маркетингові інновації
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Димчинко А. В. Впровадження маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 98 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4961
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation_of _marketing_ innovations_when_ entering_ an_ enterprise_ into_ foreign _markets.pdfВпровадження маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринки: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»671.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.